søndag, mars 23, 2008

Dette blir spennende.

Jan Tore Ophaug signerte i dag en fireårskontrakt med FFK. Han gjennomgikk en legesjekk og slutter seg til spillertroppen umiddelbart. Ophaug fyller 31 år tirsdag. Han har spilt både midtstopper og back i Odense, og stoppet på 99 kamper for "De stribede".

Han er GARANTERT i startoppstillingen i samtlige kamper denne sesongen.

Nå er det kun 7 dager igjen til tippeligaen 2008. Begynner å kjenne det på kroppen nå. Gleder meg vannvittig. Takk og pris at jeg har TV2 sport, slik at jeg får med meg ALLE kampene.

I år har jeg virkelig tro på at vi kommer topp 6. Laget er betydelig forsterket.

Vi fortsetter garantert å vinne på hjemmebane. Klarer vi nå endelig å snu bortebaneforbannelsen? Det gjenstår å se, men hvis vi klarer det..........ja da lukter det fort medalje.
Optimist jeg eller???? Ja, selvfølgelig. We're Number One

5 kommentarer:

Mona Christin sa...

Ja, dette blir spennende. Kan ikke huske om han var bra i Brann, men han er sikkert en forsterkning.

Jeg og har trua i år. Tipper 5-7 plass, i sterk kontrast til alle andre medier. (Up yours...)

Mona Christin sa...

Huff og huff... Det var en begredelig forestilling i ØH i kveld. Med dette spillet blir det neppe seier i Bergen. Møtte kona'n der forresten...

Lise sa...

Signerer den, Mona! Jeg var superoptimist hele første omgang, til tross for nedtur etter nedtur. Men i 2. omgang var optimismen min helt borte vekke og interessen likeså. Fysj, for en forestilling!!!

Lise sa...

Signerer den, Mona! Jeg var superoptimist hele første omgang, til tross for nedtur etter nedtur. Men i 2. omgang var optimismen min helt borte vekke og interessen likeså. Fysj, for en forestilling!!!

Mona Christin sa...

Du skal ikke ta'n en gang til da, Lise???? Hehe...

Du var så fin og fjong på kampen så... Fin på håret også. Vært hos frisøren??