tirsdag, november 21, 2006

Bilferie i Bolivia?? Tror ikke det...

Det er en kjennsgjerning at vi nordmenn klager på mye rart. Spesielt når det kommer til hva regjering og kommune bruker f.eks. bompengene til. De skal jo i utgangspunktet brukes kun på utbedring og bygging av nye veier.........

Vi behøver ikke reise lenger enn til "søta bror" for å finne en atskillig høyere standard på veiene.

Men jeg kom over noen bilder fra veiforholdene i Bolivia. Etter å ha sett disse bildene tror jeg vi egentlig ikke har noe å klage over.





6 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hælle måne!!!
Trur ikke jeg hadde turt å sykle der engang. Scary!!!

Lise sa...

Hadde ikke turt å gå der engang, jeg da.... ;)

Mona Christin sa...

Pyse...

David sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
David sa...

Jepp, pyser er dere.

Gjør som følger Mona og Lise.

* Lagre det nest siste bildet på deres egen pc.

* Åpne bildet i f.eks Photoshop.

* Zoom inn så godt du kan, slik at du får et nærbildet av sjåføren.

* Ser dere da det samme som meg???

* Jepp, that's right.
I'm the driver :-)

Lise sa...

Hva de veiene der angår, har jeg ikke det minste i mot å bli kalt pyse! ;)
Hadde ikke fått meg ut på de veiene for en million en gang...tror jeg.