søndag, november 05, 2006

Det årnær sæ i Fredrikstad

FFK leverte en utrolig bra fotballkamp i kveld mot RBK. Bare så synd at de ikke klarer å score på de utallige sjansene de har. Jeg noterte meg ihvertfall 5stk 100% sjanser.

1-1 er et urettferdig resultat. Det burde ihvertfall vært 3-1 til FFK. Men greit nok, vi fikk med oss nok et poeng og klatret opp på en hederlig 8. plass på tabellen.

Så nå kan vi senke skuldrene, ihvertfall med tanke på at tippeligaplassen for 2007 er berget.

Nå skal vi se fram til årets store begivenhet som tar plass neste helg. FFK møter Sandefjord i cupfinale på Ullevål. For en kamp det blir. Mer om denne saken kommer neste helg........

3 kommentarer:

Mona Christin sa...

Dette var de spilte muligheters kamp... Makan til ineffektivitet skal man lete lenge etter. Men når vi endelig fikk hull på byllen, så var det snakk om cm innenfor streken.

Dette var kampen vi kunne vunnet 6-1. Men jeg er veeeeldig fornøyd med 8.plassen.

Vi sees på Værste...

Anonym sa...

Ja etter mye kluss og tullball de siste kampene, syntes jeg vi har kommet oss de siste par tre kampene og dermed gjort oss fortjent til en 8. plass.

Blir utrolig moro og følge med utviklingen frem mot seriestart 2007. Har hørt at det skal være flere spillere på vei. Bl.annet spillere i klasse som Jon Obi Mikel.(litt usikker på om det var rett skrevet, men gidder ikke sjekke ut det)

Yes jeg gleder meg veldig til tippeligaspill på den nye stadion.

Mona Christin sa...

Vi skulle hatt en type ala Peter Ijeh...

Men vi får se hva som dukker opp.
Forsterkninger trenger vi i allefall.

Kommer ikke til å savne Molde og HamKam.