lørdag, august 04, 2007

FFK vs Aalesund

FFK - Aalesund

Sted: Fredrikstad stadion
Tid: Søndag 5. august klokken 18:00

Åååååååååååååå som jeg gleder meg til kampen i morgen. Tror det nok en gang blir en tøff kamp, hvor begge lag selvfølgelig er ute etter 3 poeng.

Aalesund stiller med et noe skadeskutt mannskap, men vi vil garantert merke at de er der. De kommer til Fredrikstad med den innstillingen at dette blir en kamp hvor vi må forsvare oss til de grader. De vet at FFK kommer til å åpne i 110, og vil sikkert få nok å gjøre bakover.

FFK har bevist både mot LSK og Lyn at de nærmer seg noe virkelig stort. Nå gjennstår bare målene, og skal vi tro Grönhagen rett, så løsner det i morgen. Vi spiller oss frem til sjanse etter sjanse, men får'n ikke inn......hmmm.

Skal vi tro på http://www.f-b.no/ så stiller FFK med følgende lag:

Rami Shaaban – Johan Sjøberg, Partik Gerrbrand, Raio Piiroja, Mikka Multaharju – John Anders Bjørkøy, Kasey Wehrman, Ardian Gashi, Raymond Kvisvik – Tarik Elyuonoussi, Gardar Johansson

Bedre kan det vel nesten ikke gjøres, eller hva Mona??

Denne kampen må vinnes, hvis vi skal begynne å se oppover tabellen. Vi har 19 poeng til nå, og etter morgendagen har vi 22 poeng.

Tips: 3-0

6 kommentarer:

Mona Christin sa...

Spørs om ikke Grönnis har tittet litt innom bloggen din. Var ikke mye fravikende dette her. Litt overrasket over at PAC er vraket. Men midtbanen er etter mitt ønske. Om det er West, Gardar eller Fofana sammen med Tarik, spiller nesten ingen rolle.

Jeg tar i litt til og tipper 4-0.
2xTarik.

Mona Christin sa...

Den satt gett... Eller begge satt... FFK har nå stått for årets 3 beste mål. Prytz, Gashi og Bjørkøy. Ingen over, ingen ved siden.

Lise sa...

Må skrive under på den! Sånne scoringer er rett og slett en nyyytelse å se!

David sa...

Nå gleder jeg meg til årets første borteseier. Kommer mot Viking til helga.

Mona Christin sa...

Det tror jeg også. Men kunne ikke lille Trulsen fått 15 min på tampen? Kanskje han blir matchvinner... Nybegynnerflaks lissom...

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).