onsdag, mai 14, 2008

2 dager igjen.....

Det nærmer seg nasjonaldagen med stormskritt, og jeg snakker ikke om 17.mai. Den kunne vi godt vært foruten:-)

Nei, jeg snakker selvfølgelig om fotballnasjonaldagen som er den 16.mai.

FFK har vist at formkurven er på vei oppover og det ser ut til å bli et spennende oppgjør hjemme mot Aalesund på fredag. En gladmelding er at Aalesunds gode keeper Adin Brown er ute med skade i flere uker, og det er bør vi dra nytte av. FFK stiller med et mannskap som er så godt som 100% skadefrie.

Vår statistikk på hjemmebane 16.mai de siste 4 sesongene er gode. Vi har IKKE tapt, og dermed gjør vi selvfølgelig ikke det nå heller.

FFK - Aalesund
Sted: Fredrikstad stadion, fredag 16.mai, kl. 19:00.

Jeg har ingen tro på at Aalesund har noen som helst sjanse denne kvelden. Stadion er utsolgt, 12500 elleville supportere som kommer til å heie fram laget i sine hjerter til seier denne kvelden.

Stabæk går på en smell borte mot Lyn, og vi topper nok en gang tabellen etter den 7.serierunden.

TIPS: Dette blir en overbevisende 3-1 seier.

5 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hærlig å se at du er evig optimist, og jeg følger i dine fotspor. Gleder meg som en unge til denne kampen. Med god stemning og god selvfølelse vinner vi "åff kårs..."

Håper på full uttelling på sjansene. Vi skaper jo flest målsjanser av alle, og i morgen ventes "ketshup-effekten". 4-0.

David sa...

Gjett hvem som må jobbe i morgen kveld.

Klokken 1630 må jeg på jobb, og er nok ikke ferdig før tidligst 1900.

Helt rævva!!!!!!!

Mona Christin sa...

Litt stolt jeg nå da. Som klarte å spå ketshup-effekten... Hehe... Dette var megafestlig. Helt rått...

David sa...

Ja dette var bare helt vannvittig moro. 5-0!!!!! Jeg har egentlig ikke ord. Dette var kanon.

Vi banker Strømsgodset borte neste helg, vær du sikker. Deretter banker vi Stabæk hjemme.

Det lukter GULL!!!!!!!!!hehe

Mona Christin sa...

Har akkurat sett kampen i reprise på tv2sport. Og den var like bra som jeg fikk inntrykk av på stadion. Flotte mål og flotte fremspill. Dette var fremragende fotball.