søndag, mai 04, 2008

I seneste laget, men bedre sent enn aldri.

FFK - Ham-Kam
Fredrikstad stadion kl. 18:00.

Det er med spenning jeg ser frem mot kveldens kamp.

Vi møter et Ham-Kam som er farlige på dødballer, og at de vil få slike sjanser i kveld, er helt sikkert. Men, FFK er soleklare favoritter, i mine øyne :-).

Vi stiller med et forsåvidt skadefritt mannskap. Ramberg er dessverre ute med skade.

Kasey wehrman har lovet at i kveld vil vi få se et lag, som holder ut og presterer i 2x45. FFK har så langt denne sesongen, kun holdt ut en omgang i hver kamp de har spilt. Så hvis de klarer å holde ut begge omgangene i kveld, så vinner vi med god margin.......

Nok en gang blir det en jevn match. Vi må for alt det er verdt, unngå at Ham-Kam får dødballer i farlige posisjoner, men heller sørge for at vi får disse selv.

TIPS: Er fryktelig opptimist i dag. 4-1.

6 kommentarer:

Mona Christin sa...

Jeg var enda mer optimist enn det. Hadde håpet på en gjentakelse av det Aafk klarte mot HK. 5-0. Men 2-1 er greit og forsiktig nok. Og for noen perler av Gashi. Han er mannen når det butter for de andre.

Gratulerer med tabelltopp, enn så lenge. Heia RBK(?).

Mona Christin sa...

Og sent er bedre enn aldri. Helt enig...

David sa...

Ja, det blir vel 2. plass etter denne runden. Men det er bare utrolig bra.

Sitter og ser på Stabæk - RBK nå. Og det ser ut som om Stabæk kommer til å vinne. RBK har blitt et B-lag spør du meg.

Men tabellen er en fryd for øyet. I begge ender :-)

David sa...

Sjansene tatt i betrakting, så burde vi vunnet 7-3-

Mona Christin sa...

Enig. Stallen til RBK ser veldig tynn ut. Eneste med gøts er Demidov. Men han kan være en stygg spiller. RBK? Over og ut...

2.plass er veldig bra. Og kun 1 poeng bak tet. Neste runde topper vi igjen. Da skal vi banke Aafk helseløse. Skal på stadion da, eller?? 16.mai og greier...

Men vi må spille mye hurtigere og mer presist. Syns vi til tider spiller litt for mye horisontalt og bakover. Vi må bli mer target-retta. Men som Grönnis sier, så har vi mer å gå på. Men dem må snart begynne å vise det. For nå venter Viking, Stabæk, VIF og Tromsø snart. Gruer meg...

David sa...

Jepp, vi har mye mer å gå på. Men kampen i går syntes jeg var et skritt i riktig retning, så dette lover bra.

Jeg har selvfølgelig vakt den 16.mai, og må nok belage meg på å se den fra sofan. Men Aalesund er et lag vi bare SKAL banke.

Jeg ser faktisk veldig lyst på kampene som kommer. Vi har bevist at vi kan hevde oss i toppen og igjen betyr dette at vi har ingenting å frykte mot noen lag. Vi har alt å vinne å vinne i hver kamp.

Men det blir 3 poeng mot AaFK.

Klarer vi 6 poeng i de 4 neste kampene skal jeg si meg fornøyd:-)