onsdag, mai 16, 2007

Brann - FFK


Brann vs FFK
Brann stadion 16.mai kl. 18:00

Denne kampen kom litt brått på meg så jeg glemte helt å legge inn en liten tips blogg.

Men det var kanskje like greit. Jeg antar at jeg ville tippet 4-0 til Brann, men jammen hadde jeg tatt feil da gett.

FFK viste faktisk muskler i Bergen. De overrasket meg ganske bra med laget...... West og Fofana som spisser, hvilket jeg faktisk syntes var på tide. Har ikke skjønt hvorfor West bare blir brukt i de 5 siste minuttene i hver eneste kamp. Nei fortsett slik som idag.

FFK hang faktisk brukbart med, og Piiroja lage et flott mål rett før pause. Men i god FFK ånd, så slipper de motstanderens lag veldig lett til og 1 minutt senere er det utlikning.

1-1: Pause

I det 60. minutt er Piiroja framme med pannebrasken og sender jammen FFK opp i nok en ledelse. Tror du jeg skrek eller???

Når så Brann atter en gang utlikner, er jeg glad for at ordforrådet mitt ikke er av den stygge sorten.........

FFK beviste i dag, ihvertfall for meg, at de har et veldig bra lag. De må bare fortsette i denne stilen, så vil det komme flere poeng på bortebane i år.

2-2: Slutt

BRA JOBBA GUTTÆR!!!!!

6 kommentarer:

Mona Christin sa...

Bra resumert... Syns de viste ingen respekt for Brann.

Nå går vi for seier mot VIF hjemme om en drøy uke. Lørdagskamp å greier...(mins jeg å huske da...)

Anonym sa...

Dårlig med lesere på denne bloggen, David... Eller kanskje heller dårlig med kommantatorer? Kan jo snart døpe om bloggen din. "Davids fotballblogg for spesilet interesserte (dvs Mona)" Hehe ;)

Anonym sa...

...spesielt....of kårs!

Mona Christin sa...

Eller ".... for spesielt interessert..."

Anonym sa...

HAHAHA!Den var god, Mona! ;)

RC sa...

Og hvor er preview om dagens kamp (mot selveste Lisleby) blitt av? FFK2 skal kunne få kjørt seg i denne kampen, skal du se. Jeg tolker nemlig mangelen på omtale før denne kampen som at du ser det som w.o. Men med tanke på at FFK har 6-7 faste spillere ute, innebærer dette i praksis at FFK tilnærmet stiller med 2.divisjonslaget sitt... og da kan de få "trøbbel i tårnet" for å si det slik.