onsdag, juli 11, 2007

Romantiske vi eller??...........ja :-)


8 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hvis ikke Lise er fotogen, så vet ikke jeg... Iflg ho, så er ho ikke det. Men jeg har øyer å se med, og ho er nydelig...

Lise sa...

Kremt, jeg har store problemer med å fordøye sånt, jeg altså, Mona..... Det har nok noe med effekten på bildet som gir feil inntrykk eller noe *s*

Mona Christin sa...

Neida. Ingen "feile" inntrykk her... Bare to innmari forelskede sjeler. Dere gnistrer hverandre.

Mona Christin sa...

Håper forresten at David var fornøyd med kampintrodukjonene mine. Var fornøyd selv. Fikk til og med skryt... (Rødme...)

David sa...

Lise er "one hot piece of......" :)

Veldig bra oppdateringer Mona:)

Nå gleder jeg meg til høstsesongen, tror det blir veldig bra.

I dag var det 2 nye spillere på trening med FFK. Bl.annet Kasey Wehrman. Og Berthelsen er jo på full fart tilbake, men jeg har mine mistanker om at han forsvinner til Viking. Morgan Andersen sier at han blir værende, men jeg skal ærlig si at jeg vet fortsatt ikke om jeg liker Morgan Andersen:) Tror ikke FFK spiller dårligere fotball selvom han forsvinner

Mona Christin sa...

Blir moro med kamper igjen. Men smak litt på det; høstsesongen starter igjen. Høst... Har ikke hatt fornemmelse av sommer engang. Syns den norske fotballsesongen er altfor kort. Dem er halvveis. Bare halvparten igjen. Jeg gråter... Buhuuu...

RC sa...

Få deg et skikkelig engasjement for engelsk fotball, så er hele året reddet, Mona!!! Da er det KUN den korte sommeren som er fotballfri, hehe

Mona Christin sa...

Venter på kampinfo. Håper den er inne i løpet av kvelden. Ille spent.