tirsdag, juni 19, 2007

Sandefjord vs FFK



Sted: Storstadion, Sandefjord
Tid: Onsdag 20. juni kl. 19:00

Foran morgendagens kamp skal det sies at jeg har skyhøye forventninger.
FFK viste at de virkelig kan spille fotball mot Start, og det er ingen grunn til ikke å gjøre det samme mot Sandefjord.

Jeg satser på at Grönis tar ut omtrent det samme laget som mot Start. Bedre kan det nesten ikke bli. Men jeg er fortsatt litt skeptisk til Fofana, selvom han scoret mot Start, så er det noe jeg ikke liker.....men for all del, han er utrolig dyktig, men det er jo West også.......

Jeg tror at Kvisvik atter en gang kommer til å domminere med sin silkevenstrefot og lissepassninger. Vi kommer til å se to hissige spisser i Tarik(håper at ikke skaden han fikk mot Start er alvorlig) og Gardar. Ramberg er mannen som virkelig kriger på midtbanen, la oss håpe at det også stemmer litt mer for Bjørkøy i morgen. I bakre rekke finner vi forsvarsklippen Piiroja og vår eminente svenske målvakt, Shaaban.

Jeg håper også at Prytz stiller fra start, litt usikkert dette, da skaden han pådro seg mot Start ikke så spesielt lovende ut.

Sandefjord har til gode å vinne en fotballkamp helt tilbake til 4. runde i serien, for så å spille uavgjort i den 5. runden. De resterende runder har bare vært tap. Vi møter nok et Sandefjord som satser offensivt og selvfølgelig spiller de for å vinne.

Dette er så bra skrevet at jeg får frysninger på ryggen når jeg leser det selv:)

MEN dette kommer til å bli en kamp mellom David( lille sjanseløse nedrykkstippede FFK) og Goliat(store sterke Sandefjord med så altfor høye ambisjoner). Og det blir garantert ingen endring i bibelhistorien.

TIPS: 3-1

6 kommentarer:

Mona Christin sa...

Jeg får fyrsninger nå jeg også, men det er fordi det er så kaldt ute;))

Joda. Fint skrevet. Har du vurdert å skrive for ffksupporter.net? De etterlyste jo skrivelystne før sesongstart...

Jeg tror også på seier mot SF. Mitt tips er 2-0 seier til oss.

RC sa...

Litt skuffende at du trodde FFK skulle tape 3-1 ;)

Apropos skriveglede... jeg synes så tydleig å minnes at jeg i regi av Holygans har etterlyst bidrag av ymse slag...blant annet skriftlige bidrag. Men kan ikke se å ha fått en eneste henvendelse.

Og dermed ligger hele Holygans.com brakk. Dårlig samvittighet nå? Da var hensikten oppnådd, hehe ;)

David sa...

Huff huff, 3-1, skulle nok vært 1-3 ja.

Nå skal det sies at det er ikke ltfor mnge besøkende på min blogg. Så...hvis det er ønskelig med bidrag til Holygans, må du gjerne kopiere mine blogger og legge de ut på Holygan. Hvis du finner noe vettugt i det da:)

David sa...

Men jeg er fornøyd med 2-2 slik kampen utviklet seg. Det var forsåvidt ganske mange sjanser begge veier, og jeg satt nesten likblek i stolen og fryktet at det ene poenget skulle ryke.

Utrolig moro at Gardar scoret nok et mål. Synd at han ikke fikk satt inn den siste sjansen når det sto igjen 30sek.

Brukbart gjennomført av gutta, men til tider veldig mye personlige feil.

Vi har fortsatt tilgode å vinne på bortebane i år, men vi tar ihvertfall en god del sterke bortepoeng.

Mona Christin sa...

Jeg så du tippet 3-1 jeg også, men jeg lot vær å kommentere det. Det var lissom flisespikkeri...

Gardar er mannen. DET har både du og jeg vært enige om hele veien. Godt det er noe... Han kommer til å fortsette å score mye mål. Godt han betaler tilbake på millionsummen...

RC sa...

Flisespikker... det er meg det ;)... eller som andre velger å kalle det: perfeksjonist! Rett skal være rett! Ellers får autisten i meg kvaler, hehe