lørdag, juni 09, 2007

RBK vs FFK

Sted: Lerkendal stadion
Tid: Søndag 10. juni kl. 18:00


Det skal innrømmes at jeg er rimelig spent foran morgendagens oppgjør borte mot RBK.

Etter mange kampfrie dager, men forhåpentligvis knallharde treningsøkter, skal gutta vise muskler mot RBK i morgen.

RBK er forsåvidt skadefrie, og det blir en grusom tøff kamp. Litt usikkert om Steffen Iversen og Marek Sappara spiller, men for all del, la de slippe. Vi trenger de ikke:)

Vi kommer til å møte et aggresivt lag som mest sansynlig går ut i hundre. De er livsfarlige på dødballer, og det er nettopp en av tingene Grönhagen har prentet inn i hue på gutta. Lag ingen unødvendige frispark i nærheten av 16 meter'n. DET ER FALI DET:)

FFK stiller mest sansynlig med Gardar og West på topp, knallbra. Det har jeg nemmelig ment lenge nå, og endelig skjer det??? Det er viktig å ta med seg den flotte kampen mot Brann, da vi kjempet i 90 minutter og burde kanskje vunnet, men fikk med oss et verdifult poeng.

Det vil garantert bli sjanser mot RBK, og de sjansene må utnyttes. Blir ikke overrasket om matchvinneren i morgen er fra Island.

FFK stiller med tilnærmet skadefritt mannskap, det er kun Berg og Martinsen som er ute. I tillegg er det Berthelsen, men han er å regne for skadefri, han er tilbake etter ferien og trener for fullt.

Jeg pleier aldri å treffe med tipset mitt, men i morgen gjør jeg faktisk det.

TIPS: 0-2

7 kommentarer:

Mona Christin sa...

Fin innledning før kampen. Vi er skikkelig spent her.

Skulle bare ønske at alle kampene kunne startet kl 2000. Tenk å spille i denne varmen her. Det hadde nok hjulpet med et par timers utsettelse... Jeg tror vi vinner 2-1.

Mona Christin sa...

1-1 var jo nesten et ran etter spillet å dømme. Men det var også fortjent... Absolutt godkjent.

David sa...

Jepp, helt enig. Men vi fortjente poenget. De siste 15 minuttene var jo nesten ren overkjøring. Takket være Shaaban og Tarik så ble det poeng. Herlig at vi tar disse nødvendige poengene på bortebane.

Mona Christin sa...

Jeg blir forundret hvis ikke jeg blir nr 3000 på bloggen din.

David sa...

Siden det kun er deg og meg som besøker siden min, så er jo sjansene ihvertfall 50% for at det blir deg. Ganske gode odds det :-)

Anonym sa...

Hehehe! Forhåpentligvis er det flere sniktittere - de er bare ikke så alt for fotballinteresserte?

Mona Christin sa...

Venter på status før Start kampen...