lørdag, juni 16, 2007

FFK vs Start



Sted: Fredrikstad stadion
Tid: Søndag 17. juni kl. 18:00
Nok en gang er jeg spent, men er rimelig sikker på at 3 poeng er bankers i morgen.

Det er ingen tvil om at FFK har taket på Start. FFK har faktisk ikke tapt mot Start siden 2005-sesongen. Senest i fjor vippet FFK Start elegant ut av cupen og i siste serieoppgjør vant FFK 4-0. Tror vi kan forvente noe av det samme i morgen.

FFK er i en veldig bra flyt nå, uavgjort mot Brann borte, seier over VIF hjemme, nok et poeng borte mot RBK og senest onsdag banket de Sarpsborg ut av cupen.

Begge lag stiller med tilnærmet full tropp til morgendagens kamp. Det vil uten tvil bli match for FFK, men ikke mer enn at dette bør og skal bli en 3-poenger.

LYKKE TIL GUTTÆR.

RØDE OG HVITE ER DE BESTE. HEIA HEIA FREDRIKSTAAD.

TIPS: 4-2

6 kommentarer:

Mona Christin sa...

Enig. Vi går nå inn i en uke med kamp hver 3. dag. Og hvis flyten fortsetter, noe jeg tror den gjør, ender denne uka med 9 poeng. Det er drømmetanken. Men da må vi mobilisere i begge bortekampene mot henholdsvis Sandefjord og Godset.

Dette blir spennende. Jeg holder en knapp på 3-0. Gleder meg til å overvære nok en kamp på norges flotteste arena.

Mona Christin sa...

Eneste jeg er uenig i er at datoen er søndag 16.juni.

David sa...

Kan ikke skjønne at det snek seg inn en slrivefleil??

Dato er herved rettet opp.

David sa...

Har faktisk til gode å komme meg på hjemmekamp.

Enten så har Lise vært der, eller så har jeg hatt vakt på jobben, som idag.

Men jeg får ta det igjen etter ferien:)

Mona Christin sa...

Du får ta deg en tur. Det er helt spesielt. Mer enn på gamle stadion.

I dag spilte vi godt i perioder, men seieren var fullt fortjent. Moro at tipset mitt slo til. Men jeg ble nok litt veiledet av deg...

Mona Christin sa...

Ups... Har du gjort om på tipset ditt? Mins du hadde 4-0, men kanskje jeg som bare hadde fjorårets resultat i bakhodet...