lørdag, juni 09, 2007

Anders Grönhagen

Husker du at jeg lovte deg at jeg skulle ta en alvorsprat med Grönhagen, Mona?
Vel, jeg sendte inn følgende til fb.no og fikk faktisk svar. Det er da en start i hvertfall?

Hei Anders,
"Du gjør en super jobb som trener, men noen ganger er jeg litt forundret over startlaget :)
Heretter håper jeg at Gardar blir fast i 1. elleveren. Gardar og Tarik på topp, Fofana som midtspiss.
Jeg blir så forferdelig engasjert og frustrert når jeg ser så altfor mange personlige feil, i hver eneste kamp. Hva er det som skjer?
Vi har tatt 3 poeng mer enn i samme periode sist sesong. Det lover bra.
Nå må du be alle gutta om å blø for laget mot RBK. Det blir tøft, men at vi skal klare poeng, det er jeg helt sikker på. Så, vi vinner 0-2 mot RBK:-)
Lykke til videre, og håper samtidig at dere får inn noen spillere av virkelig klasse når overgangen åpner". Mvh David Grandahl

SVAR:
Vi jobber hele tiden for å forbedre vårt spill. Jeg forstår dine synspunkter, vi jobber også med å ta bort de personlige feilene.

Mvh Anders

Som du sikkert forstår Mona, det kan ikke ta lange tiden nå før jeg får daglige telefoner fra Grönhagen. hehe

4 kommentarer:

Mona Christin sa...

Dette leste jeg faktisk, men glemet å sjekke navnet på den som skrev. Jeg sendte også inn spørsmål, men fikk ikke svar. Trur jeg sende for sent inn...

Bra jobba....

RC sa...

"Gardar og Tarik på topp, Fofana som midtspiss."

Hva mente du med dette? At de skal spille 433? Eller er det skrivefeil, at Gardar og Tarik skal velges foran Fofana? For slik er jeg tolker det... dersom man spiller med to "på topp", er det 442 som gjelder... og da kan ikke en tredje spiller være spiss...

David sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
David sa...

Den ble litt feil formulert den der....

Men kunne godt tenke meg å se Gardar/Tarik, Tarik/West, på topp. Syntes Fofana har vært så som så. Løper riktig nok vannvittig fort, men fortsatt ingen scoringer i tippeligaen....... De andre to (Gardar/Tarik) har jo puttet litt.....