søndag, juni 17, 2007

Kampreferat FFK - Start



3 - 0


Sted: Fredrikstad stadion
Tid: Søndag 17. juni kl. 18:00

Lurer på om Grönhagen tok mine råd i betraktning i dag? Jeg likte veldig godt lagoppstillingen i dag, med Gardar og Tarik på topp. Og for en kamp det ble....:)

Vi starter ganske famlende og er lite presise i passningene de første 30 minuttene. Vi vinner omtrent ingen 2.baller og Start dominerer veldig, med tilhørende store målsjanser.

MEN så våkner plutselig FFK opp av dvalen. Alt sitter slik som det skal, og etter 40 minutter kommer en nydelig passning fra Kvisvik som Fofana elegant omsetter til 1-0. HEEEERLIG!!!!

Så i det 58. spilleminuttet kommer nok en elegant passning fra Kvisvik til Tarik, hvorav Tarik elegant banker ballen i det lengste hjørnet. 2-0. HEEEEERLIG X2!!!!!!!!

Dermed gikk mye av lufta ut av Start, det var egentlig ikke mye de produserte av sjanser. Men FFK lot seg ikke stoppe, og i det 62. minuttet kommer det nok en passning fra Kvisvik til Brian denne gangen. Brian finter elegant ut Start spilleren og legger videre inn til Gardar, som elegant setter inn 3-0. HEEEERLIG X3!!!!!!

En fantastisk bra kamp syntes nå jeg.

Gleder meg til kampen mot Sandefjord på onsdag. I den formen som Sandefjord er i nå, bør det bli nok en 3 poenger på onsdag.

2 kommentarer:

Mona Christin sa...

Dette var absolutt smakfullt. 3 flotte scoringer. Jeg stemte superray som banens beste, men det ble Tarik. Men Ramberg hadde hevet seg mange hakk fra det som han har vist tidligere. Han var bedre enn Doffen i dag. Han har jo fått nykker.... Doffen altså.

Mona Christin sa...

Jeg slapp å bli forundret. Tidligere sto telleren på 2996. Nå, etter fotballekstra, sto den på 3000 og blinket så fint mot meg.
;-)))