søndag, juni 17, 2007

Verdens lengste vannsklie

Ny turistattraksjon i Kina.

12 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hadde du prøvd denne hvis den var på ordentlig???

David sa...

Selvfølgelig:-)

Mona Christin sa...

Jo, så klart. Er det ikke du som sitter midt i rekka på bildet der???

Lekent bilde av konan du har på siden din. Ser ho har hatt godt av en uke på Rhodos...

Lise sa...

Haha! Var ikke helt happy for bildevalget hans!
Men tar kommentaren din som et kompliment, Mona ;) Hihi!
-Og ja, du har helt rett: Rhodos-turen gjorde virkelig underverker for en sliten husmor :)

Mona Christin sa...

Bytta bilde??? Det var jo skikkelig kult. Virker som om Lise har gode overtalelsesevner... Hehe... Eller???

David sa...

Som Jesus sier i bibelen. "Meg er gitt all makt i himmel og på jord"

Gjett hva du skal bytte ut ordet "Meg" med for at den setningen skal bli helt korrekt?

Riktig gjettet, Mona.

Lise!!!!

Lise sa...

Hallo!!! Makan til pølsevev! ;)

Mona Christin sa...

Ro ned, Lise. Jeg bare spurte... Hehe. Jeg har den samme evnen selv. Tror vi er velsignet med den fra høyere hold... Eller er menn bare noen uten ryggrad??? Huff... Nå får jeg David på nakken... Jeg sier sorry med det samme!!!

David sa...

Sorry,sorry sorry.......

Er det alt du har tenkt å si etter å ha kommet med en så grusom og forferdelig uttalelse???

At jeg ikke har ryggrad???

Nå ble jeg skikkelig skuffa.

Ingen flere fotballblogger denne sesongen.

hahahahahahahahahahahaha

Lise sa...

Hehe, tror det kunne vært stor suksess å reise på ferie sammen med dere, Mona. Så kunne du og David underholdt hverandre mens jeg fikk sole meg i fred og ro ;) God idé, hihi ;) ;)

Mona Christin sa...

Du må ikke ta alt så personlig. Som regel mener jeg generelt. Og det var bare et utsagn, uten ryggrad... Hehe...

Trur dere skal få ha ferien deres for dere selv. Jeg liker å kose meg i sola jeg også vettu...

Ha en solrik og mettende ferie. Kos dere.

Lise sa...

Takk - skal nok klare å kose oss en smule :)