søndag, oktober 15, 2006

Det ække mulig altså

Mean Dette er det værste jeg noen gang har sett av fotballspilling. Tenk å tape 1-3 i en så viktig kamp???????....??????....???!!!!!!!!!!

FFK tar riktignok ledelsen etter drøye 20 minutter, men det er alt. Denne kampen er rett og slett en forferdelig opptreden, full av personlige feil, rett og slett katastrofe-fotball.

Jeg skrev i det forrige innlegget at hodet må sitte på rett plass og ikke under armen. Absolutt alle FFK spillere spilte denne kampen med hodet under armen og armen i bind.

Nei skrekk og gru. Klarer de ikke prestere bedre enn dette i så viktige kamper kan vi innstille oss på 1. divisjon.

Jeg skal nå begynne og sette karakterer på de individuelle prestasjonene.

I dag får alle spillerene 0 (null) i karakter, med unntak av Shaaban. Det er jo ikke hans skyld at han ikke får noe hjelp.

Jeg gratulerer Tromsø med en knall-kamp.

7 kommentarer:

Mona Christin sa...

Flaut...
Pinlig...
Skammelig...

Dette er følelsen jeg sitter igjen med etter denne forferdelige fotballkampen...

Hva i alle verdens dager skjer???

Akkurat nå er jeg ikke særlig optimistisk. Dette er straffen vi må ta for å ha tatt oss til cupfinalen. Men jeg er Ole Brum og vil ha begge deler, takk...

RC sa...

Tamas kan ihvertfall ta første fly tilbake til Tromsø. Jeg vil heller ha Christian Halvorsen fra jr-laget på hans plass.

I vinterpausen håper jeg FFK rydder skikkelig opp i stallen. Bli kvitt all stallfyll og erstatt med kvalitet. Regner med at Morgan har noen ess i erme. Eggen bør også gå videre nå.

Anonym sa...

Jepp, er helt enig. Makan til flause på Tamas i går. Her trengs det skikkelig opprydding i stallen.

Og ja, Eggen kan umulig ha mer å tilføre dette laget nå, det virker i hvertfall ikke sånn.

Vi får inderlig håpe at Morgan (som du sier) har noen skikkelige ess i ermet.

Nå gjenstår det bare å se hvorvidt vi overlever i tippeligaen. Magefølelsen er ikke bra, særlig hvis de resterende kamper blir som i går. Og motstanden i de siste kampene er uhyggelig bra.

Mona Christin sa...

Godt å se at andre også lider...

Tror ikke Tamas helt har glemt følelsene for gamleklubben...

Ut med Eggen og inn med Nordli.
Spillerne trenger å piskes.

Anonym sa...

Stakkar Tamas - dere er ikke snille mot han nå...

Anonym sa...

Disiplin er det korrekte ordet. Men for all del, pisking og spansk-rør hører vel med under disiplin....

Tom Nordli er slett ikke noe dårlig forslag.

Mona Christin sa...

Takk for det:) (Rødme...)