søndag, oktober 01, 2006

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







2 - 1

For en kamp. For en innsats. Dette var så sinnsyyyyyykt deilig.
3 deilige poeng. Etter en forrykende start og haugevis med målsjanser scorer selvfølgelig Sandefjord. Helt ufortjent, da dette var den første sjansen de hadde, og selvfølgelig ble det mål. Etter dette sliter FFK en smule, men de skaper målsjanser i fleng, men de vil ikke inn.

Etter pause starter FFK kjøret igjen, og de produserer sjanse på sjanse. Etter 12 minutter er det Toth som utlikner etter et supert mottak fulgt av en nydelig piruett og setter ballen i mål. Noen minutter senere er guttane på'n igjen, Bjørkøy kommer seg helt inn ned til dølinja og legger tilbake til Simen Brenne. Han setter ballen elegant i mål og FFK leder fortjent 2-1.

Jeg påstår at FFK førte denne kampen fra første stund. Sandefjord hadde riktig nok noen sjanser, men FFK hadde ca. 12 soleklare målsjanser, så det burde vært scoret flere mål i denne kampen.

Endelig fikk jeg også inn tipset mitt.

Men dette var en kanon innsats av hele laget. Her var det full innsats fra første minutt og det var ingen som gav seg før dommer'n blåste i fløyta. Men slik må det også være, hvis FFK fortsatt skal være et tippeligalag, og det skal det jo være!!!!!

Nå gleder jeg meg til neste kamp som er i Tromsø. Spiller vi slik vi gjorde idag tar vi poeng der også. No doubt about it.

KJEMPEINNSATS GUTTÆR!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Mona Christin sa...

For en match. Uhyre viktig seier. Vet ikke helt om jeg overlever denne serieinnnspurten. Makan til spenning skal man lete lenge etter. Ikke en gang Stephen King kan leve opp til dette.

Vi må ikke glemme at det er dommeren som blåser av kampen, og da krever vi 110% hele veien. Trur guttane vet at max ytelse må til, og det trur jeg de ofrer. Nå er det på tide å spille med hjertet på utsiden av drakta. STÅ PÅ, FFK.

RC sa...

Jeg og Victoria stod i Plankehaugen og bidro til god stemning. I dag var både FFK og Plankehaugen gode i 2.omgang. uhyre viktig seier! Vi må for all del unngå at siste kamp mot RBK blir avgjørende. Tror ikke jeg vil tåle et slikt press.