lørdag, oktober 14, 2006

FFK - Tromsø

I morgen er det igjen klart for en "nedrykksfinale" for FFK. Tromsø skal overvinnes på bortebane og det blir ingen enkel sak. Men iflg. Knut Torbjørn Eggen, er hele laget i topp fysisk form. Hvis alle går ut på banen i morgen, fast bestemt på at denne kampen vinner vi, ja så gjør vi det. Denne kampen må spilles med hodet på riktig plass, og ikke under armen.

Tips: 0-1

FFK2 er også klar til kvallik mot Kvik-Halden. De klarte kun 2-2 på bortebane mot Sparta Sarpsborg og det hele lå egentlig til rette for at Lisleby skulle få denne kvallik-plassen. Men Lisleby surret bort seieren med 2 straffebom, og Greåker scoret seiersmålet 5 minutter på overtid.

Men hvis FFK rykker ned blir det derimot Lisleby som vil få sjansen til kvallik, grunnet regelen om at det må være minimum en divisjon i mellom 1. og 2. lag innenfor den samme klubben.

6 kommentarer:

Mona Christin sa...

Dette innlegget har jeg venta på. Jeg tipper 0-2 jeg da...

Dette blir nok en web-tvkveld. Gleder meg masse, men merker det i magen. Spesielt siden det er 2 uker siden siste kamp.

Anonym sa...

Ja, se der! David er tilbake med bloggings. Og seff med en fotball-blogg.. :)
Men nyttig info da, David ;)

RC sa...

Jeg lurær på om han David ente stjælte litt innformasjon fra Nettpuben? Ihvertfall når det gjaldt FFK 2... mistenkelig likt, se...

Anonym sa...

Ente no stjæling her nei:-)

He he, nei det var faktisk helt tilfeldig Rune. Jeg kom over artikkelen på FB.no. :-)

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061014/SPORTEN/61014012/1009

RC sa...

Godt at noen er optimistisk foran kampen. Selv er jeg livredd Tromsøs angrepsrekke i Årst, Rushfeldt, m.fl.

Skal se kampen hos Ole-Johnny, som har sesongkort på Canal Digital.

Anonym sa...

Ja det blir fryktelig spennende. Vi skal se kampen på web-tv.

Jeg er enig i at Tromsø har en fryktinngytende angrepsrekke, men hvis FFK virkelig fungerer i kveld, så blir det ihvertfall poeng, forhåpentlighvis 3.