søndag, oktober 22, 2006

Dette var viktig!!!!!

Helt utrolig viktig at vi klarte dette. Odd Grenland ble beseiret med 2-1.

1. omgang var det så som så med. Odd scoret etter bare 4 minutter og jeg var langt nede. Odd var nærmere 2-0 enn FFK var en utlikning, selvom Simen Brenne brant et straffespark. Men greit nok, da straffen aldri skulle vært dømt.

2. omgang ble et FFK fyrverkeri av klasse. Vi styrte hele andre omgang og utliknet fortjent til 1-1 ved Simen Brenne. Litt senere var var det corner ved Kvisvik og hvem andre enn Simen Brenne stakk frem hodet og headet inn 2-1.

Nei dette var så viktig at jeg ikke har ord. Jeg skrek og bærte meg under hele annen omgang, og det gav jammen resultater.

Nå tok vi ihvertfall første stikk når det gjelder videre spill i tippeligaen.

JIPPIJAJAJIPPIJIPPIJA

4 kommentarer:

RC sa...

I følge våre blogger i kveld, er vi ganske enige i vår kampvurdering. :)

Eneste forskjellen var at jeg ikke så kampen.

Mona Christin sa...

Har bare ett ord:

DEILIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Ja, må jo si at det var en lettelse at de dro i land 3 poeng i dag!! Hurra!

Mona Christin sa...

Ja, du tror det ikke før du får se det... Men det smakte utrolig godt.