tirsdag, april 22, 2008

Det er jo lov å håpe........











Alle har vel mer eller mindre tippet
FFK til å havne på midten av tabellen i år. Og for all del, det er mange kamper igjen.

Men se på tabellen da!!!!!!!!

Når var sistgang vi lå på toppen??

Kampen mot Bodø/Glimt bør vel egentlig glemmes, med unntak av de siste 15 minuttene. Det var da det skjedde. Da bombaderte vi målet til Glimt i bøtter og spann, og det burde vært flere uttellinger. Jeg satt på skrå bak målet og fikk med meg på nært hold den dramatikken som oppstod, og det var noen fryktelige siste 15 minutter.

Men igjen så klarer vi å vinne en kamp som egentlig var helt elendig, med unntak av de siste 15.

Dagfinn Enerly sa så kjekt da han ble spurt i pausen hva han syntes om de første 45. " Det var 44 ræva minutter og ett godkjent.
Så totalt ble det da 16 godkjente minutter.

MEN: 2 hjemmeseire, 1 borteseier og ett tap på de 4 første er knallbra. Bare tenk hva som skjer når alt stemmer. Det blir ikke mange som slår oss i år.

Jeg har sagt at FFK havner topp 5 og det er overhodet ingenting som bekymrer meg for at det ikke skal skje.

Neste kamp er borte mot Lyn. Jeg garanterer at vi kommer hjem med poeng.

1 kommentar:

Mona Christin sa...

Tabellen er en fryd for øyet. Jeg har stor tro på 3 poeng mot Lyn. Det er et lag vi bør slå.

Hørte på tv2Sport i sta. Dem snakka om keeperne i TL. Og Staw har vært den beste hittil, mente Semb og Alsaker. Det var overraskende at de mente det. Selvom vi er enig og ikke like forundret over akkurat det. Dem mente også at dette var den kommende keeper på Norge A.

Og du har vel fått med deg at Shaaban er benkers hos Hammarby og trolig blir vraket til sommerens VM. Nå kan han angre...