tirsdag, april 01, 2008

Hva tycks?

En lite ansiktsløft gjorde susen:-)

Shave Face

6 kommentarer:

Mona Christin sa...

Ingen tvil om hvem du holder med iallefall... Ble bra, David.

Men jeg undrer meg over årets lagbilde. Det er lite proft. Skulle vært tatt nede på stadion av en skikkelig fotograf. Dette er amatøraktig, FFK. Jeg har forresten bildet på bloggen selv.

David sa...

Jepp, helt enig.

Dette bildet har antakelig blitt knipset av kona til Grönhagen. :-)

Men er jeg helt blind???? Syntes det er Bjørkøy som står på bakerste rad??? Mulig jeg ser syner.... nr. 7 fra høyre.

David sa...

Bildet er tatt på La Manga.

Mona Christin sa...

Skulle akkurat til å si at bildet er tatt der. Derfor bør de ta et nytt som Ophaug også er med på... Ærlig talt, FFK... (Sint)

David sa...

Har allerede tatt affære Mona. Har sendt Grönis en personlig e-post, med krav om oppdatert lagbilde fra alle oss som elsker FFK.

Så vi får nå se:-)

Mona Christin sa...

Bra jobba, Dæividd...