lørdag, april 19, 2008

Spennende 4. runde.

I kveld innledes den 4. runden i tippeligaen.

Stabæk tar i mot Brann, så hvis anledningen(les: hvis Lise sier ok) byr seg, skal jeg prøve å få den med meg:-)

I morgen spilles det flg. kamper:

LSK - Molde (kl 18.00)
AaFK - HamKam (kl 18.00)
VIF - RBK (kl 20.00)
TIL - Viking (kl 18.00)
SIF - Lyn (kl 18.00)


FFK - Bodø/Glimt

Sted: Fredrikstad stadion. Mandag 21.april kl.19.00.

Så over til det som blir det absolutte høydepunktet. Mandag tar FFK i mot Bodø/Glimt på stadion. Vi stiller med et sterkt og skadefritt mannskap, som jeg vet kommer til å kjempe med nebb og klør. Det er ingen tvil i mine øyne: Her skal vi ta 3 nye poeng.

FFK har hatt en utrolig bra start på denne sesongen. 6 poeng på 3 kamper er neimen ikke værst. 9 poeng på 4 kamper er slettes ikke dårlig det heller:-)

Jeg går utifra at lagoppstillingen blir tilsvarende som mot Rosenborg. Nå er det hjemmekamp, og det er ingen grunn til å åpne kampen like feigt som vi gjorde mot Rosenborg. Nei her er det bare å gi jernet fra første sekund, så leder vi 2-0 til pause.

Tror nok det forsåvidt blir en jevn kamp, men målene ruller FFKs vei denne mandagen:-)

Tips: Magen sier 3-1.

5 kommentarer:

Mona Christin sa...

Ikke dårlig tips dette, David. Jeg håper på en 3-målsseier med smultringen i behold. Det bør vi klare. Og håper publikum kjenner sin besøkelsestid denne gangen. Med penvær i sikte bør denne kampen bli sett live, hvis muligheten byr seg.

I am there...(already)

Mona Christin sa...

Dette var nok en gang en rar kamp. Men de siste 20 var bra og derfor seier. Jihaaaa...

David sa...

En fryktelig kamp egentlig.

Jeg trodde egentlig ikke det jeg så i første omgang. Absolutt alle var passive, det var ingen som viste noe tegn til initiativ, absolutt alle spilte ballen bakover. Nei det var helt håpløst å se på. Det ble pepet en del mot egne spillere i går, men den får de bare ta med seg.

Nok engang skjer det ting når vi får innpå Tegström og Kvisvik. Det sier vel sitt.

Mot Lyn neste helg bør det være Tarik og Tegström på topp, samt Kvisvik som legger lissepassninger.

Mona Christin sa...

Jøss... Var du der??? Hvilken seksjon satt du på? Vi satt på T. Bak mål...

Signerer alt du skrev over her.

David sa...

Jeg fikk sneket til meg et par biletter.

Jeg satt på U. Rad 16, sete 5.