lørdag, april 05, 2008

FFK - Molde





Sted: Fredrikstad stadion, søndag 6. april, kl 18:00


Det er klart for årets første hjemmekamp, og utifra hva jeg har hørt blir det fullsatt stadion. For et liv det kommer til å bli. Personlig sitter jeg "dessverre" hjemme i sofaen, men setter jeg opp verandadøren, hører jeg sikkert jubelbrølet fra stadion.

I dag forventer alle at Molde slaktes, 3 poeng skal sikres. Men som alle vet, fotballen er rund, og triller ofte dit den ikke skal...... Molde hadde en veldig god kamp mot Stabæk i første runde og klarte uavgjort ( 0-0 ), så de er garantert like sugne på 3 poeng som FFK. Dette spår jeg blir en jevn og tøff kamp, som til slutt FFK vinner.

Jeg garanterer at publikum nok en gang kommer til å bli FFKs sterkeste kort på hjemmebane. Det finnes ingen andre lag som gir laget sitt tilsvarende støtte.

TIPS: som sagt en jevn kamp, men hvor FFK putter de nødvendige goalene og vinner dermed 2-0.

3 kommentarer:

Mona Christin sa...

Signerer den. Denne gangen er det viktig å holde smultringen, så vi ikke havner for langt bakpå målmessig. Med 3-0 er vi på plussiden, men jeg er fornøyd med 2-0.

En for alle, alle for en.
Liv og død for Fredrikstad.

Kristin sa...

Har fra ganske sikre kilder at det blir pluss-minus 50 personer på bortetribunen i dag. Holder meg hjemme jeg, for husfredens skyld. Og hvis jeg skulle gått, måtte jeg stått på bortetribunen, og DER går grensa altså! Heia FFK!!!!

Mona Christin sa...

Det hadde ikke gått, Kristin. Synd ikke kampen var senere i sesongen. For da kunne alle jentene stått i PHfeltet og hatt det litt moro først. Men hælle måne, det kan vi jo gjøre likevel... Hehe... Men det hadde lissom passet fint med Moldekamp for din del lissom...