mandag, april 07, 2008

Ja det kan jo ikke vare evig........

Fredrikstads trener, Anders Grönhagen, tror Tarik Elyounoussi forsvinner til utlandet allerede denne sesongen.


- Fortsetter han å utvikle seg slik, er det tvilsomt at vi får beholde ham hele sesongen, men vi får glede oss over den tiden han er hos oss, sier han.

Tarik legger ikke skjul på at han har en proffdrøm.
- Jeg har ikke lagt skjul på at jeg har ambisjoner, jeg vil gjerne spille i en større liga eller klubb. Men akkurat nå synes jeg det blir dumt å tenke sånn, presiserer han.
- Skulle det riktige tilbudet komme, så sier du ikke nei?
- Nei, det får man vel se på, sier Elyounoussi.
"Sitat hentet fra TV-Østfold."

Jeg håper nå inderlig at han blir værende ut denne sesongen, men frykter at han forsvinner når overgangsvinduet åpner til sommeren........
Det sier seg nesten selv at han er og vil bli et attraktivt objekt for de desidert største klubbene i verden.

3 kommentarer:

Mona Christin sa...

Huff... Jeg får vondt i magen bare å tenke på det. Får håpe han blir ut denne og neste. Syns han er for ung i en stor liga nå. Han kommer til å bli spist levende. Han trenger å modnes sakte og sikkert. Han vil neppe stagnere om han blir halvannet år til. Men dette er vel bare en ønsketenkning fra min side.

David sa...

Leste i FB i dag at Høili har kommet på banen.

Han vil gi Tarik et tilbud han ikke kan si nei til.

Vi må gjøre alt vi kan for å beholde Tarik i minimum 2 sesonger til. Helst 3, sier Terje Høili.

dette lover bra:-)

Mona Christin sa...

Enig. Heia Høili... Fram med lommeboka...