lørdag, desember 16, 2006

And the winner is..........

Julenøttene er over for denne gang. Engasjementet er det ikke noe å utsette på, selv om noen har falt av underveis.

Vinneren av min uhøytidelige julenøtt-konkurranse, ble han som etterlyste bedre premie. Stor applaus til min lillebror, Morgan!! Morgan er en knakende kjekk kar på 26 år som er singel for øyeblikket ;).

Han klarte å tippe riktig ball hele 8 av 12 ganger. Utrolig bra! Gratulerer så mye, Morgan! Marsipangrisen vil bli overrakt på julaften.


Under ser dere resultatene:

Dere som synes dere kom dårlig ut denne gangen, har en mulighet til å vise bedre takter neste gang. Til påske vil jeg presentere en ny nøtte-konkurranse - "Hvor i all verden?" Gled dere!

8 kommentarer:

RC sa...

Jeg er skuffet og flau! Nest sist!!! Dere er korupte hele gjengen! ;)

Lise sa...

Hihi, tenkte nok at det kom en sånn reaksjon fra deg,Rune.... ;)
Aner jeg et snev av "dårlig-taper-syndrom"?

Du får trøste deg med at du er eldst og har vært lengst vekk fra fotball i praksis? ;) Øh...kanskje ikke helt riktig den konklusjonen heller. ;)

Lise sa...

Se på tabellen på nytt, Rune. Du er ikke nest sist allikevel... ;)

Anonym sa...

synes jeg var flink jeg.... eller kanskje ikke!

Mona Christin sa...

Jeg er fornøyd jeg. Jeg er det man kaller halvveis-menneske. Så den satt...

Hadde jeg vært Rune, hadde jeg vært flau også... Hehe... Som trøst kan jeg si at du virker flink i ALT annet...

Anonym sa...

jaja, godt at den beste vant da:P

RC sa...

Takk, Mona..det var snilt sagt. Helt tørt nå ;)
Jeg kommer sterkere tilbake når påskenøttene tar til. Hevnen er søt :)

Anders sa...

Hmmm.. grunna ikkje-eksisterande internettforbindelse blei mine sjansar til å kjempe heilt i toppen ødelagt.
Gratulerer Morgan!! Kjekt at du også fekk deg ein marsipangris ;) Og takk til deg David for topp quiz! Imponerande bildekvalitet! :)