tirsdag, desember 12, 2006

Davids julenøtter - tipp rett fotball.

Nøtt 7.


8 kommentarer:

RC sa...

3 tipper jeg. David....kan du være med å gjette på egne nøtter da?

Anonym sa...

ball nr 2 tipper jeg:)

Lise sa...

Hehe, neida, Rune, selvsagt kan han ikke det. Det var bare meg som klarte å legge inn kommentar...uten å se at det var David som var logget på...
Surrete, jeg?

Vel, kommentaren er nå slettet, og jeg prøver på nytt:
For mine øyne ser det ut som ball nr 2! :)

Mona Christin sa...

Ball nr 2. Men egentlig ser det ut som om David har tuklet med alle ballene, og dermed ingen som er riktige... Håper ikke det er løsningen på årets nøtter...

Anonym sa...

3

David sa...

Her er det absolutt ingen tukling med ballene, Mona. Uansett hvor innviklet dette ser ut, så er det faktisk en ball som er korrekt:-)

Anders sa...

Ball nr. 2!

Janne sa...

Skiller meg helt ut jeg og velger ball 4.