mandag, desember 11, 2006

Davids julenøtter - tipp rett fotball.

Nøtt 6.


10 kommentarer:

Janne sa...

Hm... merkelig bilde. Tipper på ball 3 men det ser jo ut på de andre spillerne at den kan være helt andre steder. Enten er det noe lureri med bilde eller så er det noen spillere her med EKSTREMT dårlig spillerforståelse.

Lise sa...

Jeg tar Jannes observasjoner i betraktning og velger ball utfra hvor spillerne har blikket. Dermed er mitt valg ball nr 2 i dag.

Anonym sa...

3

Morgan sa...

ball nr 2

Janne sa...

Hvis dere velger ball 2 da lurer jeg fælt på hva keeperen driver med....

Lise sa...

Den keeper'n ser i grunn helt på jordet ut, spør du meg. Og ball nr 3, ser ut til å være på utsiden av nettet, synes nå jeg..
Men den som venter, får se ;)

Benedictus sa...

3

Anders sa...

Min teori: Grønn skyter, keeper slenger seg, men hvit får sparka ballen unna før den går på mål. Derav ball 2!

RC sa...

Nå skal jeg være helt gal og si 4! Keeperen har akkurat bokset ballen bort etter et skudd...og forvarsspilleren har ikke rukket å snu seg enda

Mona Christin sa...

Jeg trur keeperen prøvde å være føre var, og slang seg før ball nr 2 ble skutt. Dermed ball nr 2.