onsdag, desember 13, 2006

Oppdatert premie i nøttekonkurransen

Min bror har etterlyst en bedre premie enn bare gratis reklame på min blogg.

Dette tas til etterretning, og jeg kjøper herved inn en stor marsipangris til vinneren av min julenøttekonkurranse.

Den som vinner konkurransen må sende meg adressen sin, slik at marsipangrisen kommer fram til jul. Og ja, jeg sender også til Tanzania, Harald:-)

Det er 4 nøtter igjen, hvorav de 2 siste blir publisert lørdag 16. des. Vinneren blir kåret i løpet av søndag den 17. desember.

VIKTIG!! VIKTIG!! VIKTIG!! VIKTIG!! VIKTIG!!
Husk å dobbelt sjekke at dere har svart på alle oppgavene før søndag 17. desember.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, dette høres jo kjempe bra ut.. Håper jeg vinner.. hehe

Benedictus sa...

Neste gang synes jeg at du skal ty til bibelske prinsipper om at den siste skal bli den første....

David sa...

He he, skal ha den i bakhodet, Harald.