torsdag, desember 07, 2006

Davids julenøtter - tipp rett fotball.

Bedre sent enn aldri heter det jo, så her kjører jeg i gang en høyst uhøytidlig julenøtt-konkurranse i disse nøttetider. Har 12 forskjellige nøtter på lager, hvor alle går ut på det samme.

Se på hvert bilde og tipp hvilken fotball som er den rette.

For at jeg skal holde oversikten, så kan alle som blir med kun svare en gang pr. nøtt. Avgi deres svar via innleggsfunksjonen.

Vinneren som har flest rett i løpet av 12 runder får selvfølgelig en vannvittig stor reportasje lagt ut på min blogg.

LYKKE TIL.

Nøtt 1.



7 kommentarer:

Anonym sa...

kunne du ikke holdt deg til sånne konkurranser som jeg kan svare på da?? jeg er rett og slett dum på sånne logiske ting. Liker sånn som forrige gjettelek jeg:knegg:

men tipper ball 2

Janne sa...

Litt lur den der tror jeg. Tipper ball nr 3.

Lise sa...

Huff, dette var vanskelig!
Holder en knapp på ball nr 3, jeg også. Det var det første som slo meg, så jeg får stole på førsteinntrykket... ;)

Mona Christin sa...

Ball nr 2

RC sa...

nr 3

Anonym sa...

Ball nr 3?! kanskje?

Anders sa...

Ball nr.3! Flotte nøtter du :)