søndag, september 17, 2006

Dette er for dårlig FFK






Sluttresultat: 1 - 1

Ja, ja, så ble det tilslutt ett fattig poeng. Jeg tror vi skal være glade for dette poenget idag. Etter en knallstart og et heldig mål, som helt klart ble handset i mål, skal vi være glad for at Molde ikke var dyktige nok i sine avslutninger, og vi kan takke Lasse Staw for at Molde bare scoret en gang.

Nå er det ulidelig spennende, og hvordan vil dette ende? I bunnen av tabellen er det nå tett som en potte, og det er helt umulig å spå utfallet av årets nedrykkskandidater.

Men dette ene poenget gjør ihvertfall at vi ligger på en 11. plass og ikke på kvalikkplass.

I flg. tildligere statsminister Kjell magne Bondevik, som overvar kampen, ble Molde snytt for 2 poeng, og det er jeg helt enig i.

I denne kampen gav FFK bort utrolig mye pga dårlige klareringer og Molde fikk veldig mange unødvendige sjanser. Fredrikstad var rett og slett litt for tamme idag, de mankerte den krigerske innstillingen som Molde viste i dag.

Nå blir det en kamp for å overleve. Vi vil få en spennende cupfinale hver helg i 6 uker.

Men jeg har overhodet ikke mistet troen på at FFK klarer jobben til slutt:

Men jeg fatter ikke hvorfor de skal gjøre det så forferdelig spennende? :-)

FFK

4 kommentarer:

Mona Christin sa...

Vi får takke Tôth for at han dro en Maradona light med "Guds hånd" i dag og berget det ene poenget. Dessverre fikk det negativ omtale...

Anonym sa...

Jepp, vi skal være glade for det ene poenget idag slik kampen utvklet seg i annen omgang. Molde kunne fort ha vunnet kampen, men det kunne også FFK, hadde de bare hatt litt mer flaks ;)

Jeg så på tv2 sporten i går kveld, og de fokuserte enormt på handsen til Tôth, men akkurat det skjønner jeg jo godt:-)

RC sa...

Men ikke noe fokus på at Staw ble offer for obstruksjon på Moldes mål. Men det hadde jeg ikke ventet heller. Når FFK endelig får litt omtale og fokus på TV 2, så må det selvsagt være negativt. "Its hard to be a FFK´er".

Anonym sa...

Nei, det skulle helt klart vært blåst i forkant av målet, til fordel Staw.

Jeg syntes det gjentar seg gang, på gang. Når TV2 sporten viser noe fra en FFK kamp, har de stort sett alltid en negativ vinkling på innslaget.