søndag, september 17, 2006

Skjebnekamp i kveld?







I kveld er det klart for FFK-Molde.

Dette er en kamp som er såååå viktig for guttæne, den må vinnes. Skal de overleve i eliteserien, må de ihvertfall vinne de resterende hjemmekamper.(muligens at siste seriekamp hjemme mot Rosenborg blir tøff). Klarer de i tillegg noen poeng på bortebane, går dette veien igjen.

Foran dagens kamp sitter Shaaban på benken. De starter med Lasse Staw i mål, noe jeg tror er helt greit. Unggutten har vist at han takler dette, og jeg regner med at han er 110% tent foran kveldens kamp. Samtidig blir Simen Brenne satt på benken til fordel for Tarik El Younoussi(bildet til venstre), noe jeg personlig mener skulle vært gjort allerede i kampen mot Vålerenga.

Det gjenstår 7 serierunder inkl. dagens kamp. Jeg tror at FFK klarer seg med + - 10 poeng, så burde saken være klar. Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at guttæne nå må være så på hugget for å klare oppgaven.

Vi spiller i tippeligaen også neste år - på ny stadion.

Tips: FFK vinner 2-0 ( Tarik og Bjørkøy )

6 kommentarer:

Mona Christin sa...

Bra tips. Henger meg med på den. Høres bra ut det.. Tvi tvi..

Anonym sa...

Ja, kveldens kamp er jo et rent bunn-oppgjør, som bare MÅ vinnes.

Så i kveld kan vi enten klatre et par plasser på tabellen, hvis vi er heldige og gode, men vi kan likeså gjerne havne på kvalikk-plass med elendig spill.

RC sa...

Nervøs nå...

Anonym sa...

He he, nei er vel egentlig ikke så nervøs. Men det hadde vært så deilig å avgjort videre tippeligaspill litt før de 2 siste kampene.

RC sa...

Jeg mente at jeg var "nervøs nå". Nå etter kampslutt er jeg fremdeles litt nervøs. Det veide imidlertid opp litt at Arsenal slo Man U i kveld ;). Men så tapte Stjernen. Så totalt sett en "bob-bob" dag rent sportslig.

Anonym sa...

Skjønner....:-)

Jeg var ikke nervøs før kampstart, men i etterkant merker jeg at jeg har en litt uggen følelse akkurat nå.

Bra for Arsenal at de vant en kamp da, trengte det for ikke å dette helt av lasset.

Når det gjelder Stjernen, har jeg gitt opp for lenge siden. Hockey er rett og slett kjedelig, med unntak av landslaget. Det går an å se på :-)