onsdag, september 13, 2006

Endelig fri fra Aetat.
















Etter utallige jobbsøknader og intervjuer kom idag endelig beskjeden om at jeg har fått ny jobb. Har fått tilslag på en jobb hos Jøtul AS. 2-skifts jobbing med absolutt akseptabel lønn, og med mulighet for overtid blir lønnen akseptabel + + +

Jeg har det siste halve året søkt på et sted i mellom 10 og 15 forskjellige jobber og kommet til 5 jobbintervjuer. Må si meg fornøyd med det, men har mankert det lille ekstra for å nå helt til topps.

Det er ikke holdbart å leve på arb.ledighetstrygd i lengden så dette var etterlengtet.

GRATULERER SÅÅÅ MYE DAVID!! Bravo

3 kommentarer:

RC sa...

Grattis med jobb! Må være godt å endelig få napp igjen.

Ser at du er oppe og går med beta-blogger. Men du valgte å ikke endre på layout skjønner jeg? For som du ser på min side, fortoner arkivoversikten seg på annen måte.

Det var sikkert derfor du ikke mistet teller og slikt også.

Har du forresten lagt merke til de fine dra og slipp funksjonene i beta versjonen?

Anonym sa...

Takk takk.

Nei, jeg beholdt de gamle fargene. Får heller bytte senere når jeg går lei.

Har ikke sjekket ut funskjonene i beta versjonen enda, får ta det etterhvert.

RC sa...

du bør ikke forandre fargene, du kan velge en som er lik den du har... men dette medfører litt endret layout og utseende av arkiv og slikt.