søndag, september 24, 2006

Kampreferat Stabæk - FFK

Alt jeg egentlig har å si til denne kampen er:

FYTTIRAKKER'NFORENELENDIGFOTBALLKAMP!!

Dette var en forferdelig 1. omgang hvor ingenting satt. Stabæk ledet 2-0 etter 1. omgang.
To kjappe i 2. omgang, ga meg håpet tilbake, men det varte ikke så lenge før det stod 3-2 til Stabæk, som også ble sluttresultatet.

Jeg er alltid possitivt innstilt på forhånd, men foran denne kampen burde jeg hørt på min svoger Rune. Han mente at spissene til Stabæk var i superslag, samt at Stabæk på hjemmebane ville bli for tøft. Han fikk så altfor rett.

Nå ligger vi på kvalifiseringsplass, og veien opp begynner nå å bli lang.

5 kamper igjen, hvorav 3 hjemme. Hjemmekampene må bare vinnes.

Hvis ikke spiller FFK i 1. divisjon neste år. For en nedtur det ville blitt.

4 kommentarer:

Mona Christin sa...

Overskriften sier alt...
Dette er helt tragisk. Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Tenkte jeg skulle prøve å skrive referat før deg denne gangen, men jeg kommer visst ikke inn på Dashboard for å poste ny.
Jeg får prøve senere...

RC sa...

Nå er alt bare trist. Men tross alt tror jeg fremdeles vi holder oss. Men som du sier, David, så må hjemmekampene vinnes. For bortekampene blir i overkant tøffe.
Its hard to be a ffk-mann.

Anonym sa...

Ja, dette var veldig tråkig. Men med 9 poeng til så går det bra.

Og det bør vi klare.

Mona Christin sa...

Fint!!! Vi trenger optimister...