søndag, april 22, 2007

Aalesund vs FFK



Aalesund vs FFK
Sted: Color Line stadion, Aalesund

Etter en veldig bra hjemmekamp mot Lyn sist helg, ser jeg fram imot dagens kamp med stor forventning. Klarer vi å motbevise bortebanekomplekset? Klarer vi endelig å spille toppfotball på bortebane? I såfall tar vi lekent med oss 3 poeng i dag.

Aalesund har foreløpig null poeng etter to spilte kamper, og er selvfølgelig sugne på å rette på dette i dag. De kommer til å kjempe med nebb og klør, og det håper jeg virkelig at FFK også vil i dag.

Kampen i dag går på TV2 zebra, og den skal jeg selvfølgelig se på. Har endelig fått bestilt TV2 Zebra og TV2 Sport, så nå skal jeg ikke gå glipp av en eneste fotballkamp denne sesongen.

TIPS: 0-3

5 kommentarer:

Mona Christin sa...

Endelig et "kick off" innlegg før kampen. Håper de er skikkelig sultne i dag. Det er vi.
Jepp, 3-0. Jonna på straffe, Tarik (håper han spiller) og Martyn på slutten. Han kommer inn i det 76.min.

Røde og hvite er de beste...

David sa...

Heia, heia, Fredrikstaaaad.

RC sa...

Tviler på at det blir lekent, men kan jo håpe. Aalesund er en lei nøtt på kunstgresset sitt. Og siden FFK har en del skader, klarer jeg ikke helt å være optimistisk. I verste fall stiller vi uten Vidar Martinsen, og med finnen på venstreback (fremfor Prytz). Utover dette har vi jo et kunstgresskompleks. FFKs spillere "tåler" ikke dette underlaget visstnok, fordi de blir skadet av det. Så da er jeg redd at andre viktige spillere også blir hvilt fordi de ikke er 100% fit ennå. Tenker da på spillere som West, Tarik og Raymond.

Men håper jeg tar feil selvsagt! Uansett blir dette en tøff kamp, hvor vi ikke skal gråte dersom vi får med oss 1 poeng. Får vi 3 er det en bonus og en skikkelig selvtillitsbooster foran Vikingkampen. Noe vi kan trenge foran møte med et av de sannsynlige topplagene.

David sa...

Jeg er helt enig i det du sier, Rune. Dette blir en hard nøtt å knekke. Og kunstgresset taler ikke til FFK's fordel, men det SKAL motbevises idag(håper jeg...)

Har akkurat sett lagoppstillingen på fb.no, hvis den er til å stole på da. Der stiller i hvertfall både Tarik, Kvisvik og Martinsen fra start. Det lover jo bra. Så satser vi på at Brian West kommer innpå mot slutten og forhåpentlig putter på en goal.

Lise sa...

De tipsa dine går sjeldent inn, ser jeg.....