søndag, april 08, 2007

Ed il vincitore è.............(and the winner is)

Therese og Luca :) :) :)

Congratulazione con uno sforzo fantastico, Therese og Luca. Dere ble til slutt i en klasse for dere selv, og tok en skikkelig "knock out" på deres konkurrenter. 3 poeng ned til nestemann er utklassing.

Og premien......... Ja, selvfølgelig er det et påske-egg, stappfullt av kalorier.

Therese var på trilletur med Adele i formiddag. Ante hun at premien skulle tilfalle dem? ;)
Siden alle hadde avgitt svar på dette tidspunkt, avslørte jeg vinneren da, slik at jeg kunne benytte sjansen til å knipse premiebilde ;)

Det var mulig å oppnå 53 poeng totalt.

Her er resultatene:

Therese: 46 av 53
Mona: 43 av
53
Lise: 41 av 53
Anki: 38 av 53


Det var en noe "laber" interesse for mine eminente påskenøtter, kun fire deltakere. Men til gjengjeld har disse fire ofret blod, tårer og nattesøvn, for å finne svarene på nøttene. All ære til dere.
En oversikt over de korrekte svar, finner dere i bloggen under denne.

TAKK FOR INNSATSEN ALLE SAMMEN.

Sjansene er relativt store for at det kommer flere nøtterunder etterhvert.

Tenkte muligens å ha en ukentlig nøtt, hvis interessen er tilstede.

4 kommentarer:

Therese sa...

Takk takk, David!! Denne premien har virkelig kostet "blod, svette og tårer"..premien SMAKER godt, men det var liksom ikke mega-påskeegg-fylt-til-randen jeg hadde behov for nå..Men er man drevet av konkurranseinnstinktet så får man take seg selv;-)
En nøtt i uka vekker stor interresse her i huset, og da er vel lettere å få med flere?! vi er klare, David, kom me'rem:)

Mona Christin sa...

Bring it to me...

Gratulerer til Therese og Luca.

RC sa...

Nå er jeg glad jeg valgte å avstå fra å delta i konkurransen. Jeg har nemlig sluttet å spise gødterier for en stund. Har holdt opp siden 8.mars og dette varer frem til 1.mai. Kanskje egoistisk å tenke slik, da jeg kunne delt premien med noen. Men skal jeg bruke krefter, hue og tid på å vinne en konkurranse, skal jeg jammen også nyte premien. :)

Lise sa...

Tipper du ville hatt store problemer med å ikke snikspise av dette "lille" påskeegget, Rune, hehe.