søndag, april 08, 2007

Seriestart - merker at jeg er fryktelig spent.


Lillestrøm vs Fredrikstad
Sted: Åråsen stadion, 9.april kl. 18:00

Endelig er vi gang. Seristarten starter i morgen, og jeg skal innrømme at jeg har kjemepstore forventninger til FFK denne sesongen (men det har jeg alltid foran seriestarten).

Men i år føler jeg at det er noe på gang. Ny trener, mange nye spillere med et enormt potensiale, ny stadion og en enorm støtte hos supporterene. Alt dette gjør at jeg ser meget lyst på månedene som ligger foran.

Vi har fått et meget bra forsvar, ihvertfall har treningskampene vist oss dette. Midtbanen er også blitt solid nå, vil jeg ihvertfall påstå. Og angrepet har også blitt forsterket til det possitive. Jeg gleder meg veldig til å se Fofana slå til for fullt, og så er Brian West straks klar for match igjen.

Kampen i morgen blir jevn og tøff, det er Lillestrøm som har presset på seg, og det kommer garantert FFK til å utnytte i morgen. Utifra det FFK har prestert i den siste tiden, er det et skikkelig nederlag å dra derifra uten poeng. Vi må ha med det ene poenget i morgen, aller helst alle tre.

TIPS: 0-2

3 kommentarer:

Mona Christin sa...

Endelig kan du blogge om kommende matcher. Dette har du nok ventet lenge på tenker jeg. Og jeg har ventet på å lese om dine synspunkter. Og de er vel egentlig ganske like mine, siden vi heier på samme lag.

Jeg tror også på en jevn match og håper på 3 poeng, men er fornøyd med et på bortebane. LSK er presset og vi er underdogs.

Fofana scorer det eneste målet og vi vinner 1-0.

David sa...

Skal slettes ikke se bort ifra at det blir resultatet, men jeg har tro på Fofana og Jonna.

Dermed 0-2 :)

Anonym sa...

Jeg har FFK på oddslappen min allefall;)