mandag, april 09, 2007

Kampreferat LSK - FFK

Ja, det gikk vel egentlig som forventet.....

Jeg hadde tippet 2-0 til FFK på forhånd, noe jeg også hadde trua på, men jeg er jo da alltid opptimist i forkant av hver eneste kamp, uansett motstander:)

De første 30 minuttene ble FFK mer eller mindre overkjørt. Jeg vil tippe at ballbesittelsen var ca. 80-20 til hjemmelaget.
Så våknet faktisk FFK opp av dvalen og presterte noen brukbare forsøk de siste 15 minutter i første omgang, samt de første 15 i andre omgang.

Så skjer det..........KATASTROFE.

Vi rakner totalt. Et forsvar som egentlig fungerte veldig bra i de første 60, fungerer ikke lenger. LSK vinner alt av baller og alt av dueller. Alt av markeringer forsvinner. Dette resulterer ikke bare i en baklengs, neida, hele 3 ganger må Shabaan plukke ut ballen av eget mål.

Denne kampen tapte FFK fortjent til et lag som har bestemt seg for å kjempe om edelt metall denne sesongen, nemmelig GULL.

Dette var ikke den starten vi skulle ha i første seriekamp, nei. Men vi depper ikke for det. Her er det mye å rette på, og vi har god tid. Nå må vi få tilbake Kvisvik, Piiroja, Berg og West å se framover.

4 kommentarer:

Mona Christin sa...

Berthelsen også. Men han er vel borte frem til ferien tenker jeg. Fytte rakkærn sin... Hvor langt kom du i sjansestatistikken din? Trur jeg telte hele 0 sjanser... Halvsjanser teller ikke...

David sa...

Ja, vi må ikke glemme Berthelsen:)

Nei, det var ikke en eneste reell målsjanse.
Denne kampen kunne Lillestrøm spilt med åpent mål, og allikevel vunnet 3-0.

DETTE VAR BEDRØVELIG FOTBALL.

Mona Christin sa...

Venter på nøtter...

David sa...

Nøtter er herved servert. Vel bekomme! ;)