fredag, april 20, 2007

Svar på ukenøtter

Under finner dere svarene på nøttene den 10. april 07.

1. Åpne kjøleskapet, sett inn giraffen og lukk deretter døren.
(Dette spørsmålet ser om du løser enkle oppgaver, uten altfor kompliserte løsninger.)

2. Feil svar: Åpne kjøleskapet, sett inn elefanten og lukk deretter døren.
Riktig svar: Åpne kjøleskapet, ta ut giraffen, sett inn elefanten og lukk
deretter døren.
(Dette spørsmålet tester dine evner til å tenke gjennom følgene av dine handlinger).

3. Riktig svar: Elefanten. Elefanten er i kjøleskapet, husker du!
(Dette spørsmålet tester hukommelsen din).

4. Riktig svar: Du svømmer over.Hvorfor? Alle krokodillene deltar på dyrekonferansen.
(Dette spørsmålet viser hvor fort du lærer av dine feil).

Svar på nøtt 2:

Vindu


Det var flere som sendte inn mer eller mindre riktig svar, og jeg har avholdt en høyst uhøytidelig loddtrekning blant dere med riktig svar.

And the winner is...............Therese Martinsen. Leste et sted at du er PR-kåt, Therese, og jammen fikk du ikke enda en omtale :)

Gratulerer.

6 kommentarer:

RC sa...

Jeg svarte da riktig på alle spørsmplene også så vidt jeg kan forstå... selv om jeg unnlot å si at Aligatorene var på konferansen. Jeg svarte å svømme over. Og det var det du spurte etter, ikke sant? Sant nok, jeg la til at man også kunne gå over brua dersom det var en. Det er jo dumt å svømme hvis det er ei bru?

Derfor utpeker jeg meg selv til den moralske vinner!!!! Hurra....champione! Takk!

David sa...

Ja, jeg godtok den , Rune.

Jeg gjør det veldig enkelt, de som har svart rett svar, får navnet sitt på en liten lapp, og jeg trekker ut vinneren:)

Bra svart på ukens nøtt forresten:)

Therese sa...

Ahhh, jeg soler meg i glansen...Men er jeg liksom umoralsk vinner, jeg da, eller???

David sa...

Det var ikke mine ord, Therese:)

Therese sa...

Neida..du er en luring du, også, men dette var ikke dine ord, nei..Godt jeg ikke er LAAAANGSINT, asså;)

RC sa...

Neida, Therese...jeg skal godta at du vant denne runden. Men jeg blir vinneren i ukens nøtt. Vent og se! ;)